FAQ

Hvor meget skal jeg købe for?

Vi tager imod alle ordrer, så ikke noget min. køb.

Hvorfor kan jeg ikke afslutte min ordre?

Der opleves af og til, fejl i web-shoppen. Specielt betalingen, når der er pres på mobilPay/kortbetalingssystemet,                                              kan der opleves problemer. Prøv bare igen. Vi pakker og trækker kun betaling, én gang.

Kan jeg få mine varer sendt?

Nej, vi tilbyder kun afhentning på vores adresse: Beta 2, Søften, 8382 Hinnerup. Da de fleste af vores varer opbevares bedst på køl, vil holdbarheden være betydeligt bedre, når du afhenter dem herfra vores kølelager. Dog kan nødder, kerner, frø og snackvarer sendes. Disse kan bestilles på Nøddekurven.dk

 

Kan jeg bestille til en bestemt dag?

Ja, når du afslutter din ordre, kan du indtaste datoen for afhentning, også hvis det er i fremtiden.

 

Hvornår har I åbent?

For bestillinger er vores webshop altid åben. Vi har en bemandet afhentningsboks, der er tilgængelig på hverdage mellem kl. 15 og 17. Hvis du har andre ønsker, er du velkommen til at kontakte os på info@torvegroent.dk for at arrangere en anden aftale.

 

Hvornår skal I have min bestilling?

Hvis du bestiller inden kl. 13 pakker vi din ordre og du kan afhente den samme dag.